Ένα βήμα πιο κοντά στην ψηφιακή εποχή κάνει το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, μέσω της ψηφιοποίησης λογαριασμών.
Στο πλαίσιο της ψηφιακής αναβάθμισης του Συμβουλίου, αποφασίστηκε η ψηφιοποίηση των έντυπων λογαριασμών που αποστέλλονται ταχυδρομικώς στους καταναλωτές. Μια διαδικασία που θα πάρει σάρκα και οστά τον Σεπτέμβριο του 2022.
Μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό – Μέχρι στιγμής το 32% επί του συνόλου των 125 χιλιάδων λογαριασμών υδροληψίας ψηφιοποιήθηκαν
Οι καταναλωτές θα ειδοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά για τις οφειλές τους, και συγκεκριμένα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και γραπτών μηνυμάτων (SMS). Τις οφειλές τους θα μπορούν να εξοφλούν μέσω του κινητού τους ή μέσω της εφαρμογής WBN Mobile Application.
Οι υπόλοιποι τρόποι πληρωμής (μέσω τραπεζικής εντολής, στις τράπεζες που επιδέχονται πληρωμές ή και στα ταμεία του Συμβουλίου) θα παραμείνουν διαθέσιμοι στο κοινό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο μέγιστο βαθμό στη ψηφιακή αναβάθμιση της εξόφλησης των λογαριασμών και άλλων πληρωμών προς το Συμβούλιο, γεγονός που γεννά ελπίδες και για την ψηφιοποίηση των έντυπων λογαριασμών.
Το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας έχει ήδη πραγματοποιήσει σημαντικά βήματα όσον αφορά την ψηφιοποίηση του, με στόχο την διευκόλυνση και καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών κατανοώντας τις ανάγκες του σύγχρονου πολίτη.
Δημιουργία ειδικού Τμήματος Εξυπηρέτησης Καταναλωτών
Το ΣΥΛ ανακοίνωσε προ ημερών τη δημιουργία ειδικού Τμήματος Εξυπηρέτησης Καταναλωτών, το οποίο θα ασχολείται ειδικά με την επικαιροποίηση των στοιχείων των καταναλωτών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το συγκεκριμένο Τμήμα θα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα άτομα που δεν γνωρίζουν καλά πώς να χειριστούν την τεχνολογία.
Το Ειδικό Τμήμα θα λειτουργεί στα Κεντρικά Γραφεία του ΣΥΛ στον Στρόβολο, ενώ οι καταναλωτές θα εξυπηρετούνται μετά από διευθέτηση ραντεβού.
Σημειώνεται ότι, η προσέλευση στο εν λόγω Τμήμα Εξυπηρέτησης θα γίνεται με την προσκόμιση SafePass.