Ο Επαρχιακός Οργανισμός Αυτοδιοίκησης Λάρνακας ανακοινώνει ότι, κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας του είχε να αντιμετωπίσει σωρεία τεχνικών προβλημάτων ιδιαίτερα στις νέες περιοχές (Δήμους και Κοινότητες) που ανέλαβε να εξυπηρετεί. Συγκεκριμένα, στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΑΛ μεταφέρθηκαν πέραν των 600 περιστατικών διαρροής νερού σε δρόμους και πεζοδρόμια και η Υπηρεσία χρειάστηκε να παρέμβει σε πέραν των 400 περιπτώσεων για επιδιορθώσεις, προκειμένου η απώλεια νερού να περιοριστεί στο ελάχιστο δυνατόν.
Σύμφωνα με τον ΕΟΑΛ, τα συνεργεία χρειάστηκε να εργαστούν μέρα και νύχτα για την επιδιόρθωση βλαβών, ο Οργανισμός δεν διαθέτει απεριόριστο αριθμό ανθρώπινου δυναμικού για να μπορεί να παρέμβει αμέσως σε όλες τις περιπτώσεις. Κατά συνέπεια, τα περιστατικά διαρροής νερού που εντοπίζονται ιεραρχούνται, κατά κύριο λόγο, με βάση την ποσότητα νερού που χάνεται και μετά με βάση την ημερομηνία γνωστοποίησης της βλάβης, γεγονός που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις ως προς το ενδιαφέρον που επιδεικνύει ο ΕΟΑΛ για άμεση αποκατάσταση των διαρροών.