fbpx
Sunday, January 17, 2021
8 °c
Nicosia
11 ° Sun
9 ° Mon
6 ° Tue
8 ° Wed
AFTODIOIKISI.COM.CY
  • Αρχικη
  • Δημοι
    • Λευκωσία
    • Λεμεσός
    • Λάρνακα
    • Πάφος
    • Ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου
    • Κατεχόμενοι Δήμοι Κοινότητες
  • Κοινοτητες
  • Κυπρος
  • Αρθρα – Μελετες
  • Διεθνη
  • Διαδικτυο
No Result
View All Result
  • Αρχικη
  • Δημοι
    • Λευκωσία
    • Λεμεσός
    • Λάρνακα
    • Πάφος
    • Ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου
    • Κατεχόμενοι Δήμοι Κοινότητες
  • Κοινοτητες
  • Κυπρος
  • Αρθρα – Μελετες
  • Διεθνη
  • Διαδικτυο
No Result
View All Result
AFTODIOIKISI.COM.CY
No Result
View All Result

Στο 97% η ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ

by Aftodioikisi
November 23, 2020
Reading Time: 1min read
A A
ΚΕΠ
Share on FacebookShare on Twitter

Ικανοποιημένοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία δηλώνουν από την εξυπηρέτηση των Κέντρων Εξυπηρέτηση του Πολίτη (ΚΕΠ), ενώ παρουσιάζεται άνοδος των όσων δήλωσαν ικανοποίηση, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης για τα ΚΕΠ, που διενήργησε το Υπουργείο Οικονομικών.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ, από τους 2.497 πολίτες που συμμετείχαν στην έρευνα, το 60,1% δήλωσε πολύ ικανοποιημένο συνολικά από τα ΚΕΠ, ενώ το 36,9% δήλωσε ότι είναι ικανοποιημένο.

«Αυτό υποδηλώνει ότι με 97,0% η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών είναι γενικά ικανοποιημένη ή πολύ ικανοποιημένη με τα ΚΕΠ», αναφέρει το ΥΠΟΙΚ, προσθέτοντας ότι σε σύγκριση με τα αποτελέσματα της έρευνας του 2017, όπου το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε στο 92,4%, παρουσιάζεται αύξηση κατά 4.6 ποσοστιαίες μονάδες.

Από το σύνολο των πολιτών στην έρευνα που είχαν τηλεφωνική επικοινωνία με τα ΚΕΠ, το ποσοστό που δήλωσε ότι ήταν πολύ ικανοποιημένο ή ικανοποιημένο συνολικά με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ ήταν 90,5%.

Αναφορικά με τον χρόνο αναμονής, ποσοστό 92,5% των πολιτών δηλώνει πολύ ικανοποιημένο ή ικανοποιημένο με τον χρόνο αναμονής μέχρι να απευθυνθούν σε αρμόδιο λειτουργό. Σε σύγκριση με τα αποτελέσματα της έρευνας του 2017, όπου το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε στο 87,3%, παρουσιάζεται αύξηση κατά 5.2 ποσοστιαίες μονάδες.

Παράλληλα, αναφορικά με τη ρύθμιση, που αφορά στην εκ των προτέρων διευθέτηση ραντεβού τηλεφωνικώς πριν την επί τόπου επίσκεψη στο ΚΕΠ, το 89,6% των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν πολύ ικανοποιημένοι ή ικανοποιημένοι με τη νέα ρύθμιση. Παράλληλα, το 86,6% των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα, είχε διευθετήσει ραντεβού τηλεφωνικώς πριν από την επίσκεψη στο ΚΕΠ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 90,5% των πολιτών που απευθύνονται στα ΚΕΠ συμφωνούν με την άποψη ότι η εκ των προτέρων διευθέτηση ραντεβού πριν την επί τόπου επίσκεψη στο ΚΕΠ έχει συμβάλει στη βελτίωση της εξυπηρέτησης.

Μόλις 0,2% το ποσοστό επικοινωνίας με email

Όσον αφορά στον Τρόπο Επικοινωνίας με τα ΚΕΠ, η πλειοψηφία των πολιτών επιλέγει να επισκέπτεται επιτόπου τα ΚΕΠ για την εξυπηρέτησή της με ποσοστό της τάξεως του 53,6%, ενώ ποσοστό 39,4% των επισκεπτών επικοινωνεί τηλεφωνικά.

«Ελάχιστοι είναι οι πολίτες που επιλέγουν να επικοινωνήσουν με τα ΚΕΠ μέσω φαξ/email, με ποσοστό 0,2%».

Σημειώνεται ότι κατά την περίοδο διεξαγωγής της έρευνας, επίσκεψη στα ΚΕΠ ήταν δυνατή μόνο μετά από καθορισμό τηλεφωνικού ραντεβού, λόγω των έκτακτων μέτρων που λήφθηκαν για αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19. Συνεπώς, ακόμα και άτομα που απάντησαν ότι συνήθως επικοινωνούν με επίσκεψη με τα ΚΕΠ, σίγουρα είχαν προηγουμένως τηλεφωνική συνομιλία με λειτουργό των ΚΕΠ.

Εξάλλου, το 72,5% των πολιτών που απευθύνονται στα ΚΕΠ δηλώνουν ότι είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση του διαδικτύου. Ωστόσο, όπως αναφέρεται παρόλο που μεγάλη μερίδα πολιτών δηλώνουν εξοικειωμένοι με τη χρήση του διαδικτύου, εντούτοις μόλις 22,1% έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα του ΤΔΔΠ και μόλις 28.7% έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα της ΑΡΙΑΔΝΗΣ (www.ariadni.gov.cy) για τη λήψη πληροφόρησης που αφορά σε υπηρεσίες που προσφέρονται από τα ΚΕΠ.

Αναφορικά με το προσωπικό των ΚΕΠ η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνει ικανοποιημένη ή πολύ ικανοποιημένη με την κατάρτιση και τις γνώσεις του προσωπικού στα ΚΕΠ, με ποσοστό 96,8%.

Όπως αναφέρεται, το 90,9% των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν ότι το επίπεδο συνέπειας και υπευθυνότητας στα ΚΕΠ κατά τον χειρισμό υποθέσεων είναι πολύ ικανοποιητικό ή ικανοποιητικό.

Χρόνος αναμονής

Τέλος, για την πλειονότητα των πολιτών που απευθύνθηκαν στα ΚΕΠ, ο χρόνος αναμονής για να εξυπηρετηθούν από λειτουργό ήταν λιγότερο από 10 λεπτά με ποσοστό 65,8%. Το 29,1% περίμενε 10 μέχρι 30 λεπτά για να εξυπηρετηθεί, ενώ μόλις το 2,8% χρειάστηκε να περιμένει από 30-60 λεπτά για να εξυπηρετηθεί.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 14 και 25 Σεπτεμβρίου και διεξάγεται κάθε τρία χρόνια βάσει της εφαρμογής Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ISO 9001 στα ΚΕΠ.

ShareTweetSend

Related Posts

Στους 10,226 ανήλθαν οι εμβολιασθέντες κατά της COVID-19

εμβολιασθέντες
by Aftodioikisi
January 16, 2021
A A
ShareTweetSend

Τα σημεία για rapid test σε όλες τις Επαρχίες το Σάββατο

rapid test
by Aftodioikisi
January 15, 2021
A A
ShareTweetSend

Opinion

Ισότητα μεταξύ γυναικών και ανδρών – Γράφει ο Άντρος Γ. Καραγιάννης, Δήμαρχος Δερύνειας

Σας περιμένουμε, με ασφάλεια και προσοχή – Toυ Ανδρέα Παπαχαραλάμπους, Δημάρχου Στροβόλου

«Προφάσεις εν αμαρτίαις» οι δηλώσεις του Υπουργού Εσωτερικών για τη Μεταρρύθμιση της Τ.Α.

Δώρο για μαθητές το Εκπαιδευτικό Κέντρο για τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα

Το τέλος σκυβάλων είναι ανταποδοτικό – Γράφει ο Χάρης Τσαγγαρίδης, Δημοτικός Γραμματέας Αγλαντζιάς

Γιατί λέμε ΟΧΙ στη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία – Γράφει ο Σωτήρης Ιωάννου, Δημοτικός Σύμβουλος Λάρνακας

online

Παραιτήθηκε η κυβέρνηση της Ολλανδίας

Σχέδιο του Τεν Tεν πουλήθηκε για 3,2 εκ.

Ο Τσίπρας διαψεύδει τα περί συνομιλίας με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη για τα ‘χρυσά διαβατήρια’

Τούρκος ΥΠΕΞ: Είναι καιρός να εξετάσουμε τη διαπραγμάτευση συμφωνίας δύο κρατών

Έφτασε στην Ουχάν η ομάδα ειδικών του ΠΟΥ

Από τον Απρίλιο οι μαζικές ποσότητες εμβολίων στα κράτη μέλη της ΕΕ

στρόβολος

Highlights

Τα σημεία για rapid test σε όλες τις Επαρχίες το Σάββατο

Νέα έργα του διάσημου Street Αrtist Μillo θα φιλοξενηθούν στην Πάφο

Παραιτήθηκε η κυβέρνηση της Ολλανδίας

ΥΠΟΙΚ: Ορατός ο κίνδυνος στάσης πληρωμών αν απορριφθεί ο προϋπολογισμός

Ο Δήμος Αραδίππου αντιτίθεται σε συγχώνευση του με τον Δήμο Λάρνακας

Ακόμα ένας νέος χώρος στάθμευσης στην παλιά πόλη

Trending

εμβολιασθέντες
Κυπρος

Στους 10,226 ανήλθαν οι εμβολιασθέντες κατά της COVID-19

by Aftodioikisi
January 16, 2021

Στους 10,226 σύνολο, ανήλθαν οι εμβολιασθέντες κατά της COVID-19, ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας, σημειώνοντας ότι άλλα 3,466...

οδός Ρηγαίνης

Η οδός Ρηγαίνης μεταμορφώνεται

January 16, 2021
Αμμοχώστου

Διαφωνίες για σχέδιο ενοποίησης Δερύνειας με Φρέναρος και Αχερίτου

January 16, 2021
rapid test

Τα σημεία για rapid test σε όλες τις Επαρχίες το Σάββατο

January 15, 2021
Street Αrtist Μillo

Νέα έργα του διάσημου Street Αrtist Μillo θα φιλοξενηθούν στην Πάφο

January 15, 2021

Instagram

    Please install/update and activate JNews Instagram plugin.

Recent News

  • Στους 10,226 ανήλθαν οι εμβολιασθέντες κατά της COVID-19
  • Η οδός Ρηγαίνης μεταμορφώνεται
  • Διαφωνίες για σχέδιο ενοποίησης Δερύνειας με Φρέναρος και Αχερίτου
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
Nicosia, Cyprus
Sunday, January 17, 2021
Rain
8 ° c
92%
3.11mh
-%
15 c 7 c
Sun
13 c 5 c
Mon
11 c 2 c
Tue
15 c 2 c
Wed
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία

© 2020 News & Magazine - Premium news ΑυτοδιοίκησηCY.

No Result
View All Result
  • Δημοι
    • Λευκωσία
    • Λεμεσός
    • Λάρνακα
    • Πάφος
    • Ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου
    • Κατεχόμενοι Δήμοι Κοινότητες
  • Κοινότητες
  • Κυπρος
  • Διεθνη
  • Συνεντεύξεις
  • Διαδικτυο
  • Άρθρα – Μελέτες

© 2020 News & Magazine - Premium news ΑυτοδιοίκησηCY.