Ο Δήμος Ανατολικής Πάφου, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, καθώς και την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στην επίλυση προβλημάτων, προχώρησε στη δημιουργία Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Δημοτών, η οποία λειτουργεί εντός του Δημοτικού Μεγάρου.
Όλα τα παράπονα, προβλήματα ή αιτήματα που υποβάλλονται από δημότες, καταγράφονται και, αφού κωδικοποιηθούν, παραπέμπονται στις αρμόδιες υπηρεσίες για εξέταση και επίλυση.
Στο πλαίσιο αυτής της αρμοδιότητάς της, η Υπηρεσία:
• παρέχει τη δυνατότητα στον δημότη να απευθύνεται και να εκφράζει το παράπονο ή το αίτημά του και να διεκδικεί το δικαίωμα της εξυπηρέτησης,
• καθοδηγεί τους δημότες για ζητήματα που τους αφορούν και παρέχει ενημέρωση σε θέματα διαδικασιών και νομοθεσίας,
• εξετάζει το ταχύτερο δυνατόν τις οποιεσδήποτε εισηγήσεις, παράπονα και αιτήματα και ενημερώνει άμεσα τον ενδιαφερόμενο δημότη ή τον καθοδηγεί, για τις οποιεσδήποτε ενέργειες που πρέπει να γίνουν από την πλευρά του,
• μέσω εξειδικευμένου λογισμικού προγράμματος, παρακολουθεί την εξέλιξη αντιμετώπισης των παραπόνων, από το αρχικό στάδιο υποβολής τους μέχρι και την έκβαση του τελικού αποτελέσματος,
• έχει την ευθύνη παρακολούθησης και υλοποίησης των αποφάσεων που λαμβάνονται και ετοιμάζει και υποβάλλει σχετική μηνιαία αναφορά στον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο.
.μ. έως 3.00μ.μ.
Πώς λειτουργεί:
Η επικοινωνία με την Υπηρεσία μπορεί να γίνεται με οποιοδήποτε τρόπο.
• Με επίσκεψη στον Δήμο κατά τις εργάσιμες ώρες.
• Τηλεφωνικά στον αριθμό: 77 77 86 60
• Ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Δημοτών, Δήμος Ανατολικής
Πάφου, Τ.Θ. 63015, Τ.Κ.8210, Γεροσκήπου, Πάφος
Με email στο: citizens@geroskipou.org.cy
Παράλληλα, έχει συσταθεί Συνεργείο Άμεσης Δράσης για την άμεση και αποτελεσματική λύση των προβλημάτων της καθημερινότητας.