Προτάσεις με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης των δημοτών στον Δήμο Παραλιμνίου, ανακοίνωσε σήμερα το επιτελείο του ανεξάρτητου υποψηφίου για τη Δημαρχία της πόλης, Γιώργου Νικολέττου.
Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Νικολέττος προτείνει:
1. Δημιουργία Γραφείου Εξυπηρέτησης του δημότη, με πλήρως μηχανογραφημένο τηλεφωνικό κέντρο, ώστε όλες οι εισηγήσεις, απορίες ή παράπονα των δημοτών να καταγράφονται και να προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες για διεκπεραίωση και επίλυση, με δυνατότητα συνεχούς παρακολούθησης της εξέλιξης κάθε περίπτωσης.
2. Δημιουργία Κινητού Γραφείου Εξυπηρέτησης του δημότη, το οποίο θα επισκέπτεται περιοχές του δήμου για να καταγράφει προβλήματα που χρειάζονται άμεση επίλυση.
3. Ανάπτυξη application για κινητά τηλέφωνα, μέσω του οποίου θα παρέχεται πληροφόρηση για τις υπηρεσίες, τα νέα και τις δραστηριότητες του δήμου αλλά και για υποβολή εισηγήσεων.
4. Λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος στάθμευσης «SMS-Parking», με στόχο την εύκολη πληρωμή μέσω γραπτού μηνύματος SMS από κινητό τηλέφωνο, χωρίς να χρειάζεται η χρήση κερμάτων και το χάσιμο χρόνου για πρόσβαση στα παρκόμετρα ή στις μηχανές πώλησης εισιτηρίων.
5. Εγκατάσταση hotspot σημείων για δωρεάν σύνδεση στο διαδίκτυο, ξεκινώντας από όλες τις παραλίες και τα σημεία δημόσιας συνάθροισης των δημοτών (πλατείες, χώρους μαζικών εκδηλώσεων κτλ).
6. Ο δήμος θα επιδιώξει την τεχνολογική και επιστημονική υποστήριξη από ειδικούς με στόχο των εκσυγχρονισμό δομών και πρακτικών που άπτονται της εξυπηρέτησης των δημοτών.
Σε δηλώσεις του, ο Γιώργος Νικολέττος ανέφερε: «Η έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των δημοτών, η ενεργός συμμετοχή τους στην επισήμανση και επίλυση προβλημάτων αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα και βασικό πυλώνα του προγράμματός μας. Η συνεχής επιμόρφωση του προσωπικού του δήμου, σε συνδυασμό με την προώθηση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, δημιουργούν προοπτικές για ουσιαστική και ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών».