Νέο τηλεφωνικό κέντρο τίθεται σε λετουργία για ενημέρωση πολιτών που θα επαναπατριστούν.
Σε ανακοίνωση αναφέρεται ότι στο πλαίσιο της διαδικασίας επαναπατρισμού Κυπρίων πολιτών και με στόχο την διευκόλυνση της επικοινωνίας με τους δικαιούχους, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων ανακοινώνει τη λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου.
Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου θα γίνεται επικοινωνία με τους δικαιούχους για επιβεβαίωση του ενδιαφέροντος τους για επαναπατρισμό, της ημερομηνίας επιστροφής τους βάσει των πτήσεων που θα προγραμματιστούν το αμέσως επόμενο διάστημα καθώς επίσης του αεροδρομίου αναχώρησης τους.
Στη συνέχεια θα επικοινωνεί μαζί τους η αεροπορική εταιρεία Aegean για έκδοση του εισιτηρίου.
Το τηλεφωνικό κέντρο στελεχώνεται σε εθελοντική βάση από άτομα του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, του κέντρου Ζήνων, της Πολιτικής Άμυνας και της εταιρείας Hermes.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τις πτήσεις, το κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το τηλεφωνικό κέντρο στο τηλ. 24205730 και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: cyprus.zenon@gmail.com