Η μείωση του αποκλεισμού μέσω της απασχόλησης αποτελεί προτεραιότητα για τον Δήμο Λευκωσίας ο οποίος, μέσω του Πολυδύναμου Κέντρου, εφαρμόζει σειρά από δράσεις οι οποίες στηρίζουν το τοπικό επιχειρείν, δημιουργώντας ταυτόχρονα ευκαιρίες ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.
Το Πολυδύναμο Κέντρο του Δήμου Λευκωσίας και το CIM ενισχύουν την πολυετή συνεργασία τους και για φέτος – με την πολύτιμη στήριξη των στρατηγικών τους εταίρων – Τράπεζας Κύπρου, Cablenet, KPMG και Social Space Academy – διοργανώνουν σεμινάριο με θέμα το Digital Marketing.
Η διεξαγωγή του νέου εκπαιδευτικού προγράμματος ανακοινώθηκε σε Δημοσιογραφική διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2020, στο Δήμο Λευκωσίας.
Ο Δήμαρχος Λευκωσίας Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης ευχαρίστησε το CIM και τους εταίρους για την προσφορά τους, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής τους ευθύνης, καθώς και για τη διαχρονική συνεργασία τους με το Πολυδύναμο Κέντρο.
Τονίζοντας ότι ο Δήμος Λευκωσίας έχει προωθήσει στοχευμένες πρωτοβουλίες, δράσεις και προγράμματα για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας ο κ. Γιωρκάτζης αναφέρθηκε ενδεικτικά στη λειτουργία του Κέντρου Αριστείας στην Έρευνα και την Καινοτομία (RISE), στη δημιουργία Συνοικίας Δημιουργικών Επιχειρήσεων στην καρδιά της Λευκωσίας καθώς και στην προώθηση της λειτουργίας του Solidarity Network Nicosia In Action και του Κέντρου Ενημέρωσης και Επιμόρφωσης για την Ενίσχυση της Απασχόλησης και της Επιχειρηματικής Δράσης (ΚΕΕΑΕΔ) ευάλωτων ομάδων τα οποία, μεταξύ άλλων, θα προσφέρουν υπηρεσίες κατάρτισης, υποστήριξης, πληροφόρησης και εκπαίδευσης για την προώθηση της απασχόλησης.
Μνεία έκανε ο Δήμαρχος Λευκωσίας και στο Κυβερνητικό Σχέδιο Χορηγιών για την Ενίσχυση της Επιχειρηματικής Δραστηριότητας, ύψους 700,000 ευρώ, το οποίο στοχεύει στη προσέλκυση επιχειρήσεων σε επιλεγμένες περιοχές που γειτνιάζουν με την πράσινη γραμμή.
Από την πλευρά του ο Διευθυντής του CIM, κ. Γιάγκος Χατζηγιάννης αναφέρθηκε ενδελεχώς στο προσφερόμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως παρέχει τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις ώστε οι συμμετέχοντες/-ουσες να είναι σε θέση να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και κοινωνικών δικτύων με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησής.
Πιο συγκεκριμένα, όπως δήλωσε, μετά το πέρας του προγράμματος οι συμμετέχοντες / -ουσες θα είναι σε θέση να:
-Αναπτύξουν έξυπνες πρακτικές και στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και κοινωνικών δικτύων με έμφαση στο Facebook και το Instagram για την αποτελεσματικότερη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών online.
-Καταστρώσουν ένα αποτελεσματικό πλάνο digital marketing
-Δημιουργήσουν και βελτιστοποιήσουν εταιρικές σελίδες στο Facebook
-Αναλύσουν τεχνολογίες και καλές πρακτικές Email Marketing
-Κατανοήσουν και αναλύσουν τις διάφορες μορφές ψηφιακής διαφήμισης
-Δημιουργήσουν ψηφιακή διαφήμιση τύπου boost στο Facebook.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνίες και ώρες
* Παρασκευή 25/9 – Λήξη προθεσμίας αιτήσεων
* Δευτέρα 28/9 – Επιβεβαίωση συμμετοχής
* Τετάρτη 14/10 ( 9π.μ. – 3μ.μ. ) & Πέμπτη 15/10 (9π.μ. – 1μ.μ. ) – Διοργάνωση σεμιναρίου
* Τετάρτη 21/10 (10π.μ. – 1μ.μ) – Διοργάνωση παρουσιάσεων για διαγωνισμό
Χώρος διεξαγωγής σεμιναρίου
Πολυδύναμο Δημοτικό Κέντρο Λευκωσίας Νικηφόρου Φωκά 40, 1016 (πλησίον Πύλης Αμμοχώστου)
Βραβεία
1ος νικητής: Μία (1) πλήρη υποτροφία για το πρόγραμμα Digital Marketing Professional Diploma (DMPD), αξίας €1,500, προσφορά της SocialSpace Academy
2ος νικητής: 50% υποτροφία για οποιοδήποτε πρόγραμμα, προσφορά του CIM – 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο, προσφορά της Cablenet
3ος Νικητής: 25% υποτροφία για οποιοδήποτε πρόγραμμα, προσφορά του CIM – 3 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο, προσφορά της Cablenet
Δικαίωμα συμμετοχής
Ενήλικα άτομα
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 25 άτομα