Προχωρούν οι εργασίες αναβάθμισης στην οδό Ρηγαίνης στην Λευκωσία, η οποία γειτνιάζει με την τάφρο της Πλατείας Ελευθερίας και η οποία για χρόνια δεν είχε εύκολη προσβασιμότητα, καθώς τα πεζοδρόμια της ήταν πολύ στενά και δύσκολα προσβάσιμα. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, ο Δήμος Λευκωσίας προχώρα στην αναβάθμιση της οδού, ώστε οι πεζοί να μπορούν να την επισκέπτονται με ασφάλεια.
Ειδικότερα και σύμφωνα με τον Δημοτικό Σύμβουλο Λευκωσίας, κ. Χρύσανθο Φάκα, στην οδό Ρηγαίνης θα δημιουργηθούν, δεξιά και αριστερά από τον δρόμο, προσβάσιμα πεζοδρόμια, τα οποία θα χωρίζονται με λουλούδια από την λωρίδα κυκλοφορίας. Όπως υπογράμμισε ο κ. Φάκας, η οδός Ρηγαίνης, με την ολοκλήρωση του έργου, θα αποκτήσει εκείνο που της έλειπε, που ήταν η εύκολη προσβασιμότητα, καθώς θα δημιουργηθεί ένας ισοεπίπεδος χώρος φιλικός προς τους ανθρώπους και έτσι οι πολίτες θα μπορούν να την επισκέπτονται με περισσότερη ασφάλεια.
Σημειώνεται ότι το έργο είναι σχετικά μικρής χρονικής διάρκειας και σύμφωνα με τον κ. Φάκα οι εργασίες του θα διαρκέσουν περίπου 6 εβδομάδες. Μάλιστα, όπως επισήμανε, το Δημοτικό Συμβούλιο έχει προβεί σε διαβουλεύσεις με τους καταστηματάρχες της περιοχής, οι οποίοι χαιρετίζουν το έργο, υπογραμμίζοντας ότι τώρα που ούτως ή άλλως τα καταστήματα είναι κλειστά λόγω των Διαταγμάτων για την αναχαίτηση της πανδημίας, είναι μια καλή ευκαιρία να προχωρήσουν οι εργασίες, ώστε όταν έρθει το Πάσχα να είναι όλα ολοκληρωμένα. Όσον αφορά το κόστος του έργου, ο κ. Φάκας ανέφερε ότι ανέρχεται περίπου στις 300.000 ευρώ. «Πρόκειται» είπε «για ένα γρήγορο έργο, όμορφο και απλό που όμως είναι πολύ λειτουργικό και εξυπηρετικό».
Ο κ. Φάκας, ανέφερε επίσης ότι όταν ολοκληρωθεί η φάση της ανακατανομής του δικτύου και η δημιουργία των πεζοδρομίων, θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση εργασιών, η οποία θα είναι μεγαλύτερη και θα περιλαμβάνει τον εξωραϊσμό και τον καθαρισμό όλων των προσόψεων. Ωστόσο, όπως εξήγησε, η λειτουργία των καταστημάτων δεν θα επηρεαστεί, όπως ούτε η επισκεψιμότητα και η προσβασιμότητα σε αυτά. «Θα είναι ούτως ή άλλως ολοκληρωμένο το κάτω μέρος του δρόμου, όπου θα μπορούν να περπατούν άνετα οι πολίτες», κατέληξε.