«Ορφανό» από ιατρούς παθολόγους έμεινε το Κέντρο Υγείας Ιδαλίου εδώ και τρεις εβδομάδες, κάτι που έχει ως επακόλουθο την ταλαιπωρία του κόσμου, η οποία προκαλεί δικαιολογημένες αντιδράσεις και διαμαρτυρίες.
Μία παθολόγος αφυπηρέτησε πριν από λίγες εβδομάδες, ενώ άλλος ένας γιατρός βρίσκεται με άδεια ασθενείας και αναμένεται να επιστρέψει στα καθήκοντα του στα μέσα του μήνα. Οι χιλιάδες ασθενείς που είναι εγγεγραμμένοι στις λίστες των δύο παθολόγων, εγγράφηκαν στις λίστες γιατρών στο Κέντρο Υγείας Λατσιών, με στόχο την εξυπηρέτηση τους εντός του Γενικού Συστήματος Υγείας (ΓεΣΥ), ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να αποτελεί λύση για τον κόσμο, ο οποίος ταλαιπωρείται καθημερινά με την όλη κατάσταση.
Μεταξύ των ασθενών των δύο παθολόγων, βρίσκονται ηλικιωμένα άτομα, τα οποία χρήζουν συχνής επίβλεψης, είτε για αναλύσεις, είτε για συνταγές φαρμάκων, με την υποχρεωτική μετακίνηση τους στα Λατσιά να τους ταλαιπωρεί σε μεγάλο βαθμό.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι, η κατάσταση στο Κέντρο Υγείας Ιδαλίου επηρεάζει και όλες τις γύρω κοινότητες, δημιουργώντας ένα γενικό πρόβλημα στην περιοχή.
Σύμφωνα με δημόσιες δηλώσεις του Δήμαρχου Ιδαλίου, Λεόντιου Καλλένου, ο ίδιος επικοινώνησε με τον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) πριν από μερικές εβδομάδες για να λάβει την υπόσχεση ότι θα βρεθούν σύντομα λύσεις, ωστόσο τα λόγια δεν έγιναν πράξεις αναγκάζοντας τον να προχωρήσει σε δημόσια καταγγελία.
«Είναι καιρός οι άνθρωποι να αποκτήσουν την αξία τους», δήλωσε κατηγορηματικά ο κ. Καλλένος, ο οποίος αναμένει άμεσες λύσεις για το καλό χιλιάδων πολιτών.
Ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, από την άλλη δήλωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει να επισκέπτεται το Κέντρο Υγείας Ιδαλίου γιατρός, ο οποίος θα μεταβαίνει στην περιοχή τρεις φορές την εβδομάδα, Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Υπενθύμισε μάλιστα ότι στα μέσα του μήνα αναμένεται να επιστρέψει ο γιατρός που αυτή τη στιγμή απουσιάζει με άδεια ασθενείας, την ίδια ώρα που γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για αντικατάσταση της γιατρού που αφυπηρέτησε.
Στόχος του οργανισμού είναι η εξυπηρέτηση και όχι η ταλαιπωρία των ασθενών, τόνισε ο κ. Χαριλάου, διαβεβαιώνοντας ότι ο ΟΚΥπΥ κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για επίλυση του ζητήματος.
Η προσοχή πλέον στρέφεται στις επόμενες ημέρες, μέσα στις οποίες αναμένεται να διαφανεί κατά πόσο ο ΟΚΥπΥ τροχοδρόμησε όντως λύσεις ή αν θα γίνουμε και πάλι στο ίδιο έργο θεατές…