Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην aftodioikisi.com.cy ο Δήμαρχος Λιβαδιών Μάριος Αρμένης, παρουσιάζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο Δήμος, τις επιδιώξεις του καθώς και τους νέους σχεδιασμούς για το έτος 2018.
«Δεν γίνεται ο πιο κοντινός δήμος προς τη θάλασσα να μην έχει παραλία»
Ο Δήμος Λιβαδιών έχει ζητήσει την επιστροφή παραλιακού μετώπου το οποίο σήμερα ανήκει στον Δήμο Λάρνακας. Έχουν γίνει κάποιες ενέργειες επί του θέματος;
Καταρχήν αυτή η κατάσταση για εμάς θεωρείται ως μία αδικία. Εδώ και μερικούς μήνες έχουμε εξασφαλίσει από το Κτηματολόγιο έγγραφα που αποδεικνύουν ότι η παραλία μπροστά από τα Λιβάδια ανήκε στην τότε κοινότητα μας, όταν το 1948 με απόφαση της αποικιοκρατικής κυβέρνησης, το τμήμα αυτό παραχωρήθηκε στον Δήμο Λάρνακας. Ο Δήμος και το Δημοτικό Συμβούλιο έχουμε στείλει επιστολή στον Δήμο Λάρνακας για την οργάνωση μίας συνάντησης προς λύση του προβλήματος, έτσι ώστε να μη χρειαστεί η παρέμβαση τρίτων. Δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν λάβαμε καμία απάντηση. Αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα και τη δύσκολη θέση του Δημοτικού Συμβουλίου Λάρνακας, όμως δεν μπορεί να παραμείνει πρόβλημα εφόσον έχουμε τις κατάλληλες αποδείξεις και έγγραφα ότι η παραλία ανήκει δικαιωματικά στον Δήμο Λιβαδιών.
«Το παράπονό μας είναι ότι κάποιοι παράγοντες δεν προωθούν το δρόμο αυτό αλλά μόνο τον παραλιακό δρόμο Λάρνακας-Δεκέλειας»
Ποιο πρόβλημα θα θέλατε αλλά και θα επιδιώξετε να λύσετε με αφορμή τη νέα χρονιά;
Ένα από τα προβλήματα είναι η συνέχιση του δρόμου πρωταρχικής σημασίας η οποία σταμάτησε έξω από την εκκλησία του Αγίου Σάββα προ δεκαετίας. H υπόσχεση ήταν ότι μόλις τελειώσει η πρώτη φάση θα συνεχίσει η δεύτερη. Πραγματοποιήσαμε συνάντηση με τον Υπουργό Συγκοινωνιών και Έργων και τον Υπουργό Εσωτερικών και μας διαβεβαίωσαν ότι υπάρχει κονδύλι για το σχεδιασμό του δρόμου και η πορεία θα δείξει τον τρόπο υλοποίησης του. Υπάρχει όμως σοβαρός κίνδυνος, εξαιτίας του ότι η κίνηση διοχετεύεται μέσω αυτού του δρόμου.
Στο δρόμο αυτό βρίσκονται το Λύκειο, το Γυμνάσιο και το Νηπιαγωγείο με την καθημερινή παρουσία 1500 μαθητών να διακινούνται και δημιουργείται σοβαρό θέμα ασφάλειας. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ΥΠΕΣ ο οποίος κατανόησε το πρόβλημα ασφάλειας και παραχώρησε το ποσό το 40 χιλιάδων ευρώ για την κατασκευή πεζοδρομίων εκεί όπου δεν υπάρχουν.
Ελπίζουμε παράλληλα ότι εντός του 2018 δεν θα υπάρξει άλλη καθυστέρηση στο έργο για τα αντιπλημμυρικά κανάλια σε αυτό τον δρόμο. Ο ΥΠΕΣ κύριος Πετρίδης έδωσε αυστηρές εντολές για την έναρξη του έργου εντός του 2018 και την ολοκλήρωσή του το 2021. Είναι ένα έργο της τάξης των 4 εκατομμυρίων ευρώ. Το έργο προβλέπει την επιδιόρθωση κάποιων τεχνικών προβλημάτων της κίτης του ποταμού από την εκκλησία του Αγίου Σάββα μέχρι τον παραλιακό δρόμο και αργότερα την κατασκευή πεζοδρομίων, ποδηλατόδρομων, μιας μικρής καφετέριας και ένα χώρο για την καλαθοπλεκτική με στόχο την προώθηση της καλαθοπλεκτικής στα Λιβάδια.
«Λειτουργία του Περιφερειακού Ταχυδρομείου Λιβαδιών το 2019»
Τι αναμένεται να δούμε στον Δήμο Λιβαδιών στο πλαίσιο νέων σχεδιασμών;
Προχωρούμε με την ανέγερση και λειτουργία του Περιφερειακού Ταχυδρομείου στον δήμο μας, όπου έχουμε τη διαβεβαίωση τόσο του Υπουργού όσο και του Διευθυντή Ταχυδρομείων, ότι τα έργα θα ξεκινήσουν φέτος και το 2019 θα λειτουργήσει το Περιφερειακό Ταχυδρομείο Λιβαδιών, το οποίο θα εξυπηρετεί τα Λιβάδια, την Ορόκλινη, την Πύλα και την παραλιακή περιοχή γενικότερα.
Προχωρούμε επίσης με την κατασκευή τριών γηπέδων κοινωνικού αθλητισμού με μοντέρνα και σύγχρονα γήπεδα. Τα τρία αυτά γήπεδα καλαθόσφαιρας, πετόσφαιρας και αντισφαίρισης θα γίνουν στο χώρο του Λυκείου Λιβαδιών, έτσι ώστε τα πρωινά να εξυπηρετεί τους μαθητές και τα απογεύματα τους δημότες. Επίσης στοχεύουμε στον ίδιο χώρο, με την έγκριση ενός κρατικού κονδυλίου των 400 χιλιάδων ευρώ, στην ανακατασκευή του ποδοσφαιρικού γηπέδου.
Στοχεύουμε έτσι στη δημιουργία ενός αθλητικού κέντρου για τις ανάγκες των μαθητών και της νεολαίας του δήμου μας.
Παράλληλα συνεχίζουμε με την ανακατασκευή πάρκων και την επιδιόρθωση και ανακατασκευή πεζοδρομίων. Το 2019 ξεκινούν τα έργα στον πυρήνα του δήμου με την ανακατασκευή του δρόμου, την υπογειοποίηση όλων των υπηρεσιών και την κατασκευή δρόμων πεζοδρομίων με κυβόλιθους.