Το Υπουργείο Οικονομικών, αναφέρει ότι «στα πλαίσια εφαρμογής των μέτρων για αντιμετώπιση του κορωνοϊού, η εξυπηρέτηση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη (ΚΕΠ), από τη Δευτέρα, 4 Μάϊου 2020, θα γίνεται για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΚΕΠ, μόνο με τη διευθέτηση ραντεβού, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα ΚΕΠ».
Αιτήσεις / δικαιολογητικά για τα πιο κάτω θα πρέπει να τοποθετούνται στα ειδικά κιβώτια που βρίσκονται στην είσοδο του κάθε ΚΕΠ:
Αιτήσεις για ΕΕΕ και για Επίδομα Τέκνου και Επίδομα Μονογονεϊκής Οικογένειας (Σύμφωνα με Ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων ημερ. 21.3.2020, δεν χρειάζεται για το έτος 2020 να υποβληθεί αίτηση Επιδόματος Τέκνου και Επιδόματος Μονογονεϊκής Οικογένειας, από όσους είχαν υποβάλει σχετική αίτηση κατά το 2019 και η αίτησή τους εγκρίθηκε).
Δικαιολογητικά για το ΕΕΕ και για το επίδομα τέκνου
Όσον αφορά στην ανανέωση καρτών νοσηλείας, το Υπουργείο Υγείας ενημέρωσε στις 18.3.2020 ότι οι κάρτες/ ταυτότητες νοσηλείας που έχουν λήξει πρόσφατα (τους τελευταίους έξι μήνες) ή αναμένεται να λήξουν μέχρι 30 Ιουνίου 2020 παραμένουν σε ισχύ για περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία λήξης τους.
Η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου, «σε συνέχεια των ανακοινώσεων της πολιτείας για την προγραμματιζόμενη σταδιακή χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων από την επόμενη εβδομάδα, ενημερώνει το κοινό πως τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) επαναλειτουργούν από την Τετάρτη 6 Μαΐου».
Σημειώνεται η αυστηρή εφαρμογή και τήρησε των μέτρων προστασίας της υγείας, εργαζομένων και επισκεπτών, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα των ειδικών του Υπουργείου Υγείας και το σχέδιο δράσης της ΑΗΚ.
Σε όλα τα ΚΕΠ έχουν τοποθετηθεί ειδικά προστατευτικά διαχωριστικά στα σημεία επαφής με πελάτες, καθώς και συσκευές με αντισηπτικό. Οι εργαζόμενοι είναι εφοδιασμένοι με γάντια και προστατευτικές μάσκες. Θα τηρούνται σχολαστικά η απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων και ο μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα στο χώρο, σύμφωνα με τον κανόνα 1 άτομο ανά 8 τμ.
Σε κάθε περίπτωση, και με άξονες την ασφάλεια και την άνεση, οι καταναλωτές παροτρύνονται να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται, ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, με τους ακόλουθους τρόπους:
Για αιτήσεις για νέους πελάτες, συνδέσεις, αποσυνδέσεις και μεταβιβάσεις: μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω τηλεομοιοτυπίας (φαξ).
Η πληρωμή των λογαριασμών της ΑΗΚ μπορεί να γίνεται:
Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας
Με έμβασμα μέσω e-banking
Με Πάγια Εντολή Πληρωμής (Direct Debit)
Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
Στην ιστοσελίδα της ΑΗΚ www.eac.com.cy είναι αναρτημένα τα τηλέφωνα επικοινωνίας, οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι αριθμοί τηλεομοιότυπου (φαξ) των Περιφερειακών Γραφείων Προμήθειας.
Τα ΚΕΠ και οι Λειτουργοί εξυπηρέτησης της ΑΗΚ είναι στη διάθεση των καταναλωτών για κάθε δυνατή βοήθεια. «Παρά τις αντίξοες συνθήκες είναι συνεχής η προσπάθεια που καταβάλλεται για την όσο πιο γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες που παρουσιάζονται», διαβεβαιώνει η ΑΗΚ.