Τηλεφωνικό κέντρο το οποίο θα απαντά στις κλήσεις των καταναλωτών επτά ημέρες την εβδομάδα, σε εικοσιτετράωρη βάση, ανακοινώνει το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας.
«Η αμεσότητα και η παροχή υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτησης, είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες που έθεσε το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, σύμφωνα με τον Διευθυντή του Συμβουλίου, Κωνσταντίνο Παρμακλή», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
«Μέσα στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του Συμβουλίου και έχοντας ψηλά το αίσθημα εξυπηρέτησης του καταναλωτή, η Υδατοπρομήθεια Λευκωσίας προχώρησε σε συμφωνία με εξειδικευμένο call center ώστε να φτάσει να παρέχει με αμεσότητα καλύτερες υπηρεσίες. Όλα τα Τμήματα του Συμβουλίου είναι ενωμένα με το call center και έχουμε καταφέρει στο 100% σε απαντημένες κλήσεις και άμεση εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα», δήλωσε ο κ. Παρμακλής.
Η επόμενη μεγάλη πρόκληση του Συμβουλίου, σύμφωνα με τον Διευθυντή του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, είναι η επικαιροποίηση των στοιχείων των καταναλωτών.
Τηλέφωνα επικοινωνίας εξυπηρέτησης του κοινού
Για κατοίκους Κύπρου: 77771090
Για κατοίκους Εξωτερικού: 22747080