Σε σίριαλ έχει μετατραπεί η ανάπλαση της Λεωφόρου Τσερίου. Ο Δήμαρχος Στροβόλου φαίνεται ότι δεν τήρησε τις προεκλογικές του υποσχέσεις και έτσι η Λεωφόρος Τσερίου παραμένει μέχρι σήμερα ένα άλυτο πρόβλημα.
Με τη βελτίωση και την κατασκευή των Λεωφόρων Ιπποκράτους και Αργυρουπόλεως, αλλά και την ολοκλήρωση του πρώτου τμήματος του περιμετρικού Λευκωσίας (από το Τμήμα Δημοσίων Έργων) που θα καταλήγει στην Τσερίου, η Λεωφόρος Τσερίου θα βρεθεί και πάλι στο επίκεντρο και όχι με θετική έννοια, αφού στην περιοχή θα προκληθεί μεγαλύτερο κυκλοφοριακό έμφραγμα (απ’ αυτό που ήδη προκαλείται καθημερινά).
Το κομμάτι λοιπόν, της Λεωφόρου Τσερίου που υπάγεται στα διοικητικά όρια του Δήμου Στροβόλου δεν έχει προκηρυχθεί έτσι ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες για κατασκευή του. Ενώ ο Δήμος Στροβόλου «σφυρίζει κλέφτικά» αρκετό καιρό, μη έχοντας προχωρήσει σε καμία ενημέρωση για την όλη κατάσταση εδώ και μήνες.
Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερα σημαντικό αφού το κυκλοφοριακό κομφούζιο που παρατηρείται καθημερινά στη Λεωφόρο Τσερίου ταλαιπωρεί χιλιάδες πολίτες, με την προσέλευση αυτοκινήτων να αγγίζει τα 20.000 καθημερινά, αριθμός ο οποίος αναμένεται να αυξηθεί.
Να σημειώσουμε ότι η όλη καθυστέρηση που παρατηρείται είναι πραγματικά αδικαιολόγητη αφού το εν λόγω έργο έχει έναν προϋπολογισμό οκτώ εκατομμυρίων ευρών, εκ των οποίων τα 4/5 θα καταβληθούν από το κράτος, και το ποσό που απομένει θα δοθεί από τον Δήμο Στροβόλου.
Πάντως, εάν το έργο δεν ακυρωνόταν από πλευράς Δήμου Στροβόλου και έμπαινε σε τροχιά υλοποίησης στη βάση του εγκεκριμένου αρχικού σχεδιασμού το 2016 (ακόμα και με κάποιες αλλαγές στην πορεία) ενδεχομένως σήμερα το έργο να είχε ήδη ολοκληρωθεί.
Να σημειώσουμε ότι στις 18/07/19 παρουσιάστηκε ο νέος προτεινόμενες σχεδιασμός της Λεωφόρου Τσερίου από τους ιδιώτες μελετητές Markides Associates. Ένας σχεδιασμός όμως που… παρέμεινε στον «πάγο».
Το ερώτημα λοιπόν «τι γίνεται με τη Λεωφόρο Τσερίου, την ανθρώπινη Λεωφόρο Τσερίου;» είναι πιο εύλογο από ποτέ.