Σε μια Πανδημοτική συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Δερύνειας, η οποία μεταδιδόταν και διαδικτυακά, οι Δημότες της Δερύνειας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν εκτενώς για τις δράσεις του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου τους για την 10ετία 2011-21.
Στον απολογισμό του έργου του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος Δερύνειας Άντρος Γ. Καραγιάννης, αναφέρθηκε στα έργα που έγιναν και που δρομολογούνται, όπως η δημιουργία Πάρκου Εναλλακτικών Δραστηριοτήτων, η λειτουργία του Υπαίθριου Μουσείου Παραδοσιακών Επαγγελμάτων, η ολοκλήρωση του Κέντρου Ενηλίκων και η αναβάθμιση του Εμπορικού Κέντρου του Συνοικισμού Αυτοστέγασης Δερύνειας.
Ο Δήμαρχος, αναφέρθηκε επίσης και στις προσπάθειες που καταβάλλει η τοπική αρχή για εξασφάλιση ευρωπαϊκών κονδυλιών για την ανάπλαση της Λαϊκής Αγοράς, τη δημιουργία Αίθουσας Πολιτισμού / Συνεδριακού Κέντρου και για την αναβάθμιση της Κεντρικής Πλατείας Αγίου Μοδέστου – Παναγίας.
Επιπρόσθετα, οι δημότες ενημερώθηκαν για τα πολεοδομικά έργα και συγκεκριμένα για τη βελτίωση – ασφαλτόστρωση του οδικού δικτύου και για την αναμενόμενη έναρξη του πολεοδομικού έργου της οδού Σταδίου που ενώνει τους δύο Δήμους Δερύνειας και Σωτήρας. Αναφορά έγινε επίσης και στις προσπάθειες του Δήμου για διατήρηση των νέων ζευγαριών στον Δήμο μέσω του στεγαστικού σχεδίου για τις ακριτικές περιοχές, την παραμονή και επανεγκατάσταση δημοτών στην στρατηγικής σημασίας περιοχή των Στροβιλιών Δερύνειας, όπως και για την καθυστέρηση που παρατηρείται στη δημοσίευση του Τοπικού Σχεδίου Δερύνειας – Παραλιμνίου – Αγίας Νάπας.
Αναλύθηκαν επίσης θέματα όπως η δραστηριοποίηση των γεωργών στη Νεκρή Ζώνη, οι δράσεις για τη Νεολαία και τα άτομα της Τρίτης Ηλικίας, η Κοινωνική Πολιτική, ο Πολιτισμός και η ένταξη κοινοτικών και υπηκόων τρίτων χωρών στον ακριτικό Δήμο Δερύνειας.
Στο τέλος έγινε ανάλυση της οικονομικής κατάστασης του Δήμου και αναφορά στη Μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενώ οι δημότες είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα ερωτήματα και τις εισηγήσεις τους προς τον Δήμαρχο και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.