Για «απαράδεκτες συμπεριφορές» από πλευράς Αρχής Ηλεκτρισμού Κύπρου κάνει λόγο ο Δήμαρχος Πάφου, Φαίδωνας Φαίδωνος μέσω ανάρτησης του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συγκεκριμένα ο κ. Φαίδωνος ανέφερε ότι «σου δίνουν ραντεβού για σύνδεση ρεύματος των υποστατικών σου σε 2 με 3 μήνες και σου λένε αν βιάζεσαι, να πληρώσεις υπερωρίες για το προσωπικό μας για να έρθουν σε 2 με 3 μέρες να σου κάνουν έλεγχο και σύνδεση».
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι «έχει γίνει πάγια πρακτική τους να σπαταλούν τον πρωινό τους χρόνο δεξιά και αριστερά και όμως το απόγευμα να είναι όλοι στην δουλειά τους για να πληρώνονται υπερωρίες».
Έπειτα ζήτησε τη δημόσια και άμεση παρέμβαση του αρμόδιου Υπουργού έτσι ώστε να επιλυθεί το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.
Η Εκπρόσωπος Τύπου της ΑΗΚ, Χριστίνα Παπαδοπούλου μιλώντας στην Αυτοδιοίκηση εξήγησε ότι όλα τα σχόλια αλλά και τα παράπονα των πελατών της Αρχής αξιολογούνται και λαμβάνονται στα σοβαρά υπόψη.
«Σίγουρα είναι σεβαστές οι εισηγήσεις του Δημάρχου, εξάλλου στόχος μας είναι να είμαστε πάντα πιο αποτελεσματικοί», ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Παπαδοπούλου.
Στη συνέχεια παραδέχτηκε ότι όντως παρατηρούνται ορισμένες καθυστερήσεις αφού υπάρχουν περίοδοι που ο φόρτος εργασίας είναι πολύ μεγάλος.
«Ειδικά τώρα με την πανδημία και λόγω της εφαρμογής πιο αυστηρών μέτρων ενδεχομένως να παρουσιάζονται και άλλες καθυστερήσεις», σημείωσε η κα Παπαδοπούλου ενώ διαβεβαίωσε ότι γίνονται ορισμένες προσπάθειες από πλευράς ΑΗΚ για βελτίωση της όλης κατάστασης.
Τώρα όσον αφορά τις υπερωρίες, η κα Παπαδοπούλου εξήγησε ότι οι εργαζόμενοι της ΑΗΚ έχουν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα και ορισμένα προκαθορισμένα ραντεβού και δεν μπορούν ούτε και είναι δίκιο να υπερβούν αυτόν τον προγραμματισμό. Πρόσθεσε ότι ο κάθε πελάτης που έχει την οικονομική ευχέρεια, έχει το δικαίωμα να ζητήσει πιστοποιημένους, αρμόδιους λειτουργούν της ΑΗΚ για να κάνουν την επιθεώρηση της εγκατάστασης εκτός ωρών εργασίας. Διευκρίνισε ωστόσο ότι σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης θα πληρώσει τον υπάλληλο υπερωρίες, κάτι το οποίο γνωρίζει εκ των προτέρων.